Spring naar inhoud

Foto

Wat zegt het als er op een forum meer spam word geplaatst dan berichten?

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp

#1 Dj MartijnK

Dj MartijnK
  • REGISTERED
  • 101 berichten

Geplaatst 04 July 2015 - 06:40 AM

Wat zegt het als er op een forum meer spam word geplaatst dan berichten?

Waar gaat het mis en waar zijn de verbeter punten volgens jullie?

Xone 92 | MacBook Pro | 2x X1 | F1 | 2x SL 1200 MK2 | 2x CDJ 1000 MK3 | Traktor Scratch Pro

#2 AboutDJ

AboutDJ

Beheerder

• Administrators
  • 169 berichten

Geplaatst 06 July 2015 - 10:02 AM

Wordt er zoveel SPAM geplaatst dan? Het gaat mis door tijdgebrek, ben echt op zoek naar mensen die het forum willen meehelpen omhoog te tillen. 

No music, is no life

#3 Dj MartijnK

Dj MartijnK
  • REGISTERED
  • 101 berichten

Geplaatst 07 July 2015 - 03:06 PM

Momenteel meer dan berichten. Begrijp heel goed dat een forum bijhouden veel tijd kost en zoals ik al eerder heb aangegeven wil ik best een steentje bijdragen alleen niet in de vorm van moderator. Maar als ik door mail dat er spam op het forum staat en het duurt dagen voor er een keer gereageerd word of er word helemaal niet gereageerd dan houd het voor mij ook op.

Het forum word niet druk bezocht maar je kan wel zien dat er nog bezoekers komen. Het zou zonde zijn als je die ook kwijt raakt.

Xone 92 | MacBook Pro | 2x X1 | F1 | 2x SL 1200 MK2 | 2x CDJ 1000 MK3 | Traktor Scratch Pro

#4 ElayZ

ElayZ

Moderator

• MODERATORS 2015
  • 111 berichten

Geplaatst 08 July 2015 - 07:41 PM

Ja klopt, ik verwijder die spam meestal zo snel mogelijk. (daarom zie je het misschien niet)

Nu net ook weer een bericht verwijderd bijv.

Maar het forum is inderdaad echt heel erg rustig... Ik kan ook niet zo goed verklaren waarom.

Persoonlijk vind ik wel dat er veel te veel (on-relevante) rubrieken zijn, dat heb ik al eens eerder aangegeven vlgns mij.

Ik kijk zelf ook niet dagelijks meer omdat er toch zo weinig gepost wordt moet ik eerlijk bekennen...

Hoe zouden we dit kunnen veranderen?

#5 Dj MartijnK

Dj MartijnK
  • REGISTERED
  • 101 berichten

Geplaatst 09 July 2015 - 02:55 PM

Het is net wat je zegt ElayZ, je geeft iets aan maar er gebeurd niet mee. 

Wat mij wel opvalt is dat het bezoekers aantallen omhoog gaat na het versturen van een nieuwsbrief.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers