Spring naar inhoud

Foto

Midi mapping download sectie, dit eerst lezen!

• Log in om te reageren
32 reacties op dit onderwerp

#21 Timmio

Timmio
  • REGISTERED
  • 58 berichten

Geplaatst 25 August 2010 - 09:23 AM

Net maar even een APC40 mapping voor Traktor Pro naar Reind gemaild, lijkt me wel een mooi extra topic :)
-- HouseQ (http://houseq.nl) --
| Reloop DJ II | Numark 5000FX | KRK RP6 | AKAI APC 40 | AKAI LPD8 | AKAI LPK 25 | Midi Fighter | Ableton Live | Traktor Pro |

#22 Royce

Royce

Moderator

• REGISTERED
  • 5,565 berichten

Geplaatst 25 August 2010 - 10:45 AM

Alles is welkom! Als het maar compleet is en 100% werkend en getest.
Numark NS7II I Syrincs M3-220 DT I Macbook Pro I Traktor Scratch Pro 2 I Sennheiser HD25-II I 2x Reloop RP-6000 MK6 I Kontrol X1

Die handleiding zit er niet voor niets bij!!

#23 gixxer46

gixxer46
  • REGISTERED
  • 1,006 berichten

Geplaatst 25 August 2010 - 10:55 AM

Hoi, is er iemand die weet waar ik een midi mapping voor traktor 1.2.4 met iMac + Xone 4D kan vinden?
Hopelijk kan iemand me helpen want zie -als beginnende digitale DJ- het bos niet meer door de bomen....

Cheerz!
Yves

Mixarchitekt heeft wel een leuke mapping, je hebt dan een begin en kan zelf nog dingen gaan wijzigen naar je eigen smaak.
http://twidl.nl for podcasts bookings and more!

#24 llcoolt-man

llcoolt-man
  • REGISTERED
  • 3 berichten

Geplaatst 11 September 2010 - 04:42 PM

help !

Ben net overgeschakeld van cd's draan naar midi heel verschil maar de software mannen niet te doen die bij geleverede virtual dj trekt op niets dus denk ik dat traktor het profesionele programma is maar helaas vindt ik nergens een goeie mapping echt heb al vanalles geprobeerd dus ben op zoek naar een goeie mapping vooraleer ik het legale pakket koop van traktor pro of wat raden julie me aan ?

Zelfde als in dat andere topic.. fatsoenlijke zinnen maken met hoofdletters en leestekens! Ook is het niet toegestaan om deze vraag in meerder topics te stellen. Voor meer info zie het Algemeen Beleid.

#25 gixxer46

gixxer46
  • REGISTERED
  • 1,006 berichten

Geplaatst 11 September 2010 - 04:53 PM

Traktor Pro!! Maar over welke controller heb jij het?Mappings zijn nl voor specifieke controllers.
http://twidl.nl for podcasts bookings and more!

#26 llcoolt-man

llcoolt-man
  • REGISTERED
  • 3 berichten

Geplaatst 11 September 2010 - 05:04 PM

ik heb het over de vms 4 van american audio...

#27 davitch

davitch
  • REGISTERED
  • 793 berichten

Geplaatst 10 August 2011 - 08:13 PM

http://www.djlebart.be/xone.html

2 midi mappings voor de Xone 4D
- traktor pro
- traktor pro 2 met sample decks en een ipad backup mapping.

basic uitleg staat op de site.
tekeningen volgen in de volgende weken.
Don't hate the player ... Hate the game.

#28 joshz-welder

joshz-welder
  • REGISTERED
  • 13 berichten

Geplaatst 11 April 2012 - 06:35 PM

Ik ben ook nog op zoek naar een mapping van een mc crypt me-100 controller voor traktor pro 2
ik heb al een paar dagen zitten knutselen met de mappings van Traktor en de controller en bijna alles werkt maar de faders gaan de verkeerde kant op,als ik ze naar boven schuif gaan ze in traktor naar beneden.
Ik hoop dat er iemand is die een goed werkende mapping heeft voor de mc crypt,mijn zoontje zal er erg blij mee zijn als de controller goed werkt..
Proud "Pioneer DDJ T1" owner(Hardstyle Rules)

#29 Royce

Royce

Moderator

• REGISTERED
  • 5,565 berichten

Geplaatst 12 April 2012 - 07:27 AM

...bijna alles werkt maar de faders gaan de verkeerde kant op,als ik ze naar boven schuif gaan ze in traktor naar beneden...

Even uit mijn hoofd.. staat er geen 'invert' functie binnen de mapping bij de faders?
Numark NS7II I Syrincs M3-220 DT I Macbook Pro I Traktor Scratch Pro 2 I Sennheiser HD25-II I 2x Reloop RP-6000 MK6 I Kontrol X1

#30 kobuz

kobuz
  • VIP Members
  • 3,083 berichten

Geplaatst 12 April 2012 - 11:32 AM

Yup, dat even aan of uitvinken.

#31 joshz-welder

joshz-welder
  • REGISTERED
  • 13 berichten

Geplaatst 12 April 2012 - 04:34 PM

Ja dat klopt er staat wel invert en ik heb dat ook aangevinkt maar de controller reageert daar niet op en het blijft zoals het is..
Het is nattuurlijk ook geen dure controller zoals die van mijzelf(Pioneer DDJ T1) die wel werkt met Traktor pro 2..
Ik heb nu genoeg gepuzzeld en ben het een beetje beu,dan moet mijn zoontje maar met de software doen die bij de controller zat(Virtual v6 Le).
Proud "Pioneer DDJ T1" owner(Hardstyle Rules)

#32 Royce

Royce

Moderator

• REGISTERED
  • 5,565 berichten

Geplaatst 13 April 2012 - 06:39 AM

Het zou niet uit moeten maken welke controller je gebruikt.. MIDI is MIDI! Dat blijft altijd hetzelfde. Er wordt gewoon een code uitgestuurd die gekoppeld wordt in Traktor. Hij zou dus moeten reageren op het aan- of uitvinken van 'invert'.

Je hebt wel verschil tussen 7-bit en 14-bit MIDI, maar dat geeft een heel ander afwijkend effect.

#33 Beatjunks_art

Beatjunks_art
  • REGISTERED
  • 6 berichten

Geplaatst 02 May 2012 - 04:04 AM

Onlangs heb ik diverse midi mapjes gemaakt Ableton met mn Maschine Mikro en Native Instuments x1. Ook wat software midi maps met routing op losse sporen om met Live scenes en midi messages Maschine als vst te controllen en recorden in Ableton. En nog wat experimentjes uit nieuwsgierigheid naar de mogelijkeden eigenlijk. Mocht iemand interesse hebben kan ik binnenkort eens wat omzetten naar templates en config files voor de NI controller editor? Bij interesse mag u 1 brul geven. :)

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers