Dizzee pascal schreef:Maar om zoals eerder beschreven effe iets nieuws te kopen bij elke upgrade van een product, dat laat de kleine portefeuille toch ook niet altijd toe... (of toch niet hier)

Geloof me, Denon gaat niet alleen de concurrentie aan op feature en workflow vlak maar ook op prijs vlak. De prijzen van de "nieuwe" producten waar ze op "getarget zijn" waren zo scherp dat ik nog net niet van mijn stoel af lazerde. Vraag is of ze dat ook echt gaan halen maar dat zal de toekomst uitwijzen.
Overigens kwam ik bij A&H (wat ook onder D&M valt) niets te weten over toekomstige producten.
En voor mensen het gaan denken, het is ook niet zo dat ik dikke maatjes ben met de mensen van Denon, het zijn een paar mensen waar ik een regelmatig contact mee onderhoud en omdat die mensen redelijk hoog in de pikorde staan ik via hun dingen te horen en te weten krijg omdat ze er zelf ook baat bij hebben. Als ik gewoon zomaar op iemand af zou stappen bij Denon krijg ook ik ook gewoon nee op rekest.
Een beetje het ons kent ons, de ene hand wast de andere hand verhaal... wat bij een aantal merken prima op gaat maar bij sommige ook helemaal niet. Er zijn namelijk ook genoeg merken die mij helemaal NIETS noppes nada vertellen als het gaat om toekomstige producten.
AboutDJ is net als seks... je maakt 1 keer een fout en je zit er aan vast.