Het is niet te verklaren 
Woudtje schreef:Reind, in de review van Scratchworx las ik iets over dat dat de pitch op 50% nog met stappen werkte van 0.01. Is dit ook werkelijk zo??

Ik zag ook dat de faders op jouw exemplaar er anders uit zien als op de geen die op de unit zitten die te koop zijn.
de conservatievellingen welke maar al te angstvallig vast houden aan de cd of nog erger het vinyl.

maurizio schreef:Het was wel even wennen dat aan het linker 'deck' de pitchcontrol ergens anders 'ligt' dan dat we gewend zijn. Het zal me niks verbazen als deze 'gewoon' weer aan de andere kant ligt bij de NS-8!!
) ook geen scratcher..Adion schreef:Volgens de technische documentatie die ik hier heb zijn er effectief echter 3600 stappen per rotatie. Iets minder dus, maar nog steeds wel het nauwkeurigste dat ik tot nog toe gezien heb. (De Denon controllers hebben 1440 stappen per rotatie)
Roalin schreef:Op de laatst vraag:
Ik heb een demo gezien van DJ Chainsaw (ja die scratcht) maar die kon er ook heel vet electrohouse mee draaien!
Hij kon er echt vet mee loopen, alleen jammer dat er geen effecten op zitten, en een flanger kun je zelf maken (Copy Deck A to Deck B, syncen enz).
Hij kon er goed mee overweg!
En Reind zelf is natuurlijk (denk ik) ook geen scratcher..
jaakspaakhaak schreef:"De vertegenwoordiger van Numark was net de deur uit ginds, en die zou verkondigd hebben dat ze toch effecten aan het toestel wouden koppelen..."
In welke mate dit verkoopspraat is weet ik natuurlijk niet, maar in mijn ogen is dit zowat de laatste ontbrekende feature op dit toestel.
Keer terug naar AboutDJ reviews
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten