davitch schreef:je hebt weer gezopen Acid ... het lijkt alsof je het niet hebt getypt

pantoffelheld schreef:Veel is deze site toch niet meer waard. Alweer een winkel waar ik zeker nooit iets zal kopen.

, maar het lijkt me zonde om een forum/site op te blazen vanwege een paar irritante spammers.MrV schreef:Idd. Mooi voorstel van Tekki, as usual, maar het lijkt me zonde om een forum/site op te blazen vanwege een paar irritante spammers.
Zie het als een leerpuntje voor de devs/mods om een strakkere regie te implementeren t.a.v. lidmaatschap van dit forum, dan wel b.v. het uitsluiten van actieve weblinks in posts.
V.w.b. content - het valt idd op dat er ontzettend weinig nieuwe reviews e.d. geplaatst worden. Daar kan je RJ Shop de schuld van geven, maar ik kan me wel herinneren dat er nieuwe reviewers gezocht werden. Als niemand zich dan aanmeldt, zal het met de content ook niet opschieten! En als medewerkers van RJ Shop zelf reviews zouden gaan posten, zal het niet lang duren voor er getwijfeld wordt aan de onafhankelijkheid v/h oordeel...

Reind schreef:In het kort komt het er dus op neer dat Royce dat zou moeten regelen want verder is er niemand meer die de website bij houdt.
de mensen die daadwerkelijk een nuttige bijdrage hebben kunnen leveren voor de frontpage van de site kon ik op 1 hand tellen.... en dan hield ik nog vingers over

Acid Rmc schreef:Ben ik ook welkom tekki?
)

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast