beste forum leden,
ik zit met een probleempje en zoek iemand die hier een oplossing voor heeft!
het materiaal:
1x macbook pro 15'' I7 8GB high resolution screen enz.
2x cdj 350
1x djm 350
1x kontrol X1
het volgende is er aan de hand, ik heb 2 weken geleden het 350 setje aangeschaft als extra (om het digitale gebeuren te kunnen uitproberen, draai normaal gesproken analoog met 2x cdj1000 mk3 en djm800 ik dacht leuk als aanvulling en eventueel opname's van een gig doormiddel van de usb functie op de djm350)
ik heb dus traktor pro 2 draaien op mijn macbook pro en wil hierbij dus de cdj350 via de midi ondersteuning (interne geluidskaart) laten praten met m'n software (is na een tijdje geklungel ook wel gewoon gelukt om dit werkend te krijgen.
nu was het (probleem) ik wil de effecten van traktor ook kunnen gebruiken tijdens een gig dus ik naar de winkel en gevraagd wat is hier een makkelijke oplossing voor (zodoende de X1 aangeschaft)
echter komt nu het volgende probleem waar ik jullie hulp graag bij zou willen gebruiken!
ik heb de cdj350 dus draaien en wil hier de X1 extra bij aansluiten om de effecten ook te kunnen gebruiken echter (zoals de meeste kenners het al wel zullen beginnen te begrijpen) heeft de macbook pro 15'' maar 2x usb en zoals je al telt kom ik er dan 1 te kort!
wat nu?
heb al zitten proberen om een usb HUB ertussen te hangen maar dan reageren de cd's niet meer op de software en als ik 1 cdj en de X1 aan de HUB hang en de andere cdj rechtstreeks in de overgebleven usb van de macbook reageert alles nog wel alleen krijg ik 1 van de cdj's niet binnen op mn djm350 (geeft geen output)
oplossingen?
wat nu te doen?
wachtend op jullie reactie
alvast bedankt