.

Zeer korte gearlist, maar wel twee juiste keuzes! Plezier!ynoskirE schreef:Mijn (extreem korte) gearlist bestaat uit een Reloop Digital Jockey 2 Interface edition en een Sennheiser HD 25 II die ik op dit moment gebruik als main out...

fl0riz schreef:Hey,
Ik ben floris, 26 jaar en woon in Amsterdam. (huiskamer) DJ sinds mn 14e en produceer sinds 4 jaar mn eigen tracks. Zeer binnenkort waarschijnlijk mn eerste EP op Beatport, maar daar vertel ik later meer over
Kom regelmatig op dit forum, alleen tot voor kort nog nooit aangemeld, maar zeer veel interessants gelezen hier.
Muziek stylen die ik draai: mnml/techo/house
Zal binnenkort ook es wat eigen tracks posten hier! Genoeg voor nu, tot later!

Net al even een topic aangemaakt met mijn dj gear. Dus als jullie daar benieuwd naar zijn moet je hem ff opzoeken
Nou even voorstellen dan maar:

kroko schreef:De keuze voor de sl-dz's 1200 was omdat ze voor mij het beste aansloten op de 1210mk2's die ik al jaren had,.
Om mijn platen digitaal te lusiteren heb ik gekozen voor deze players ondanks de vele negative verhalen die je
vaak leest en hoort. Ik ben er zelf zeer tevreden mee en ze werken prima voor mij.
Diminish schreef:sorry ik moest aan deze denken : http://www.youtube.com/watch?v=dVeXFN2Xhlw
Royce schreef:kroko schreef:De keuze voor de sl-dz's 1200 was omdat ze voor mij het beste aansloten op de 1210mk2's die ik al jaren had,.
Om mijn platen digitaal te lusiteren heb ik gekozen voor deze players ondanks de vele negative verhalen die je
vaak leest en hoort. Ik ben er zelf zeer tevreden mee en ze werken prima voor mij.
Nou, ik had er graag een paar gehad hier! Al is het maar voor de looks..

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten