Stel jezelf even voor

Hier al het off-topic geneuzel. Maak het echter niet te gek!

Re: Stel jezelf even voor

Berichtdoor dj_vh » 18 jul 2009, 01:03

Ja bij deze zal ik mij ook eens voorstellen

Naam: Niels Van Heuverswijn
Leeftijd: 20
Heb als schoolopleiding elektriciteit-elektronica gedaan en ben daarna begonnen als elektricien, maar na 8maanden moeten stoppen door men rug. Ik ben nu bezig aan een opleiding pc-technieker en netwerk-technieker.
Hoe het allemaal begon, dat is eigenlijk nog maar een jaar geleden en dat was op een verjaardagsfeest van een zeer goeie vriend en er stond een dj-installatie maar er was geen dj. Dus ik zonder enige ervaring en met een hoop cd's heb ik het geprobeerd en sindsdien heb ik de microbe te pakken.
Ben volop in de aanschaf fase en heb een groot voordeel dat ik zelf in het weekend in een dj winkel werk dus ben ik meteen met de nieuwste dingen mee.

Normaal tegen het einde van het jaar gaat mijn dj-set klaar zijn en dan komen de foto's natuurlijk!
grtz
dj_vh

Berichtdoor Jesper-HardBeatz » 06 aug 2009, 09:52

Hey gasten ! :D

Misschien hebben sommige van jullie mijn topics al gelezen over vragen van DJ-Gear enzo.
komt omdat ik net nieuw in het 'vak' zit haha :p .

Even alles op een rijtje: :)

Naam: Jesper
DJ-Naam: Qonfuze
[b]Leeftijd: 16.. (1 september 2009 17!)
Hobby's:[/b] Zeilen (bijna instructeur) Wielrennen, Voetbal
School/MBO: Grafisch Lyceum Utrecht

Muziek-style: Hardstyle.
Favo DJ's: Headhunterz, Noisecontrollers, Frontliner, Wildstylez
Favo Muziek Label('s): Scantraxx, Fusion, Superplastik
Begin hardstyle-liefde: 3/4 jaar geleden.
DJ Sinds: dit jaar.
Draait met: 2x Reloop RMP1 , Reloop RMX-30 , Stanton 2000 DJ PRO , M-Audio AV40

Foto's:

http://img13.imageshack.us/i/jespermetgear28juni2009.jpg
http://img12.imageshack.us/i/jesperdart16x24juli2009.jpg

Nog vragen, dan hoor ik het wel! ;)
Jesper-HardBeatz

Berichtdoor Arnout » 19 aug 2009, 21:31

Zeau nou ik ben Arnout dj naam nog niet bedacht "luigie"?
leeftijd: 1 september 15
aankomend jaar 4 havo daarna propedeuse hbo of 2 in 1 vwo en op naar de universiteit te amsterdam
hobby's: snowboarden, Draaien, feesten.
style: minimal, tech-house.
Waarom?: omdat ik vind dat je met minimal het meest creatieve aan de slag kunt (4 decks midi) en omdat het gewoon heerlijke muziek is als het hard staat.
Ook nog Hardstyle en Melodic hardcore.
Waarom?: plaat 1 plaat 2 mixen niet zo interessant maar het is wel lekker loeihard:D
fan van: Richie Hawtin & Zany: Richie is naar mijn mening de beste dj ter wereld aangezien hij zijn creativiteit en originaliteit gebruikt tijdens het draaien wat een held. en Zany omdat hij gewoon de beste hardstyle producer is (naar mijn mening).
Hoe bij Aboutdj: Informatie zoeken, en zo kom je toch weer hierbij top site die me veel geholpen heeft en zal!
Gear: Xone 4d - Akai mpk 49 - Traktor studio 3 - Numark Icdx - Technics 1210 - een hoop kabels - (misschien binnenkort ableton live) - en mijn ding waarmee ik begonnen ben: een Hercules midi console:D
Deng Deng Deng Deng
Arnout

Berichtdoor BertWolters » 21 aug 2009, 09:05

Hoi,

Ik ben bert, nog net 31 jaar uit Alphen aan den Rijn.
Ik draai nu zo'n 17 jaar en ben op dit moment druk bezig om mijn thuis-studiootje na een verhuizing opnieuwin te richten.
Producen lijkt me echt ontzettend gaaf, daar ben ik een jaar of 5/6 ook aan begonnen, maar hiervoor ontbreekt bij mij gewoon simpelweg de tijd, dus ondertussen draai ik nu gewoon plaatjes voor mezelf en bekenden...
De organisatie waar ik deel van uit maakte die feestjes organiseerde is sinds een half jaar ter ziele, net als het radioprogramma wat ik bij verschillende omroepen maakte.

Ik wil dit forum gebruiken om te kijken wat er zoal speelt op dit moment onder de dj's en misschien links en rechts wat te leren van mensen/mensen wat tips te geven.....
Heb je nog vragen? PM me gerust!

Tot sprekens!
Technics SL1210 - CDJ 800 MK1 - Dateq LPM 7.3 - Virtual DJ Timecode - KRK RP5 G2
BertWolters

Berichtdoor Dj_Mush_ » 21 aug 2009, 09:35

Hallo
Mijn naam is Jeroen Wynen aka Dj Mush. Ik ben 18 jaar oud (op 4 december 2009-> 19) en ik woon in Lommel (Belgisch limburg).
Ik ben in eind juni afgestudeerd in de richting elektrische installatie technieken en doe voorlopig nog vakantiewerk bij een elektricien.
Mijn hobby's zijn wielrennen, platen draaien thuis en af en toe op feestjes, motoren en nog wat fitnessen.

Ik ben ongeveer 2 jaar geleden begonnen met mijn eerste set aan te schaffen dit beval mij zeer goed, maar in de loop van het jaar ben ik dan stilaan overgegaan naar de gear die ik nu heb, een macbook pro 15 inch (unibody), een vestax VCI-100, een behringer HPX2000, Numark DJ/IO, Traktor pro en nog een geluidset van HQ power.
Stijl die ik draai is vooral Electro-house, house, trance, en probeer meestal niet te veel commerciële muziek te draaien.
Binnenkort komt er al zeker een Reloop RHP 10 bij, meschien dat er nog een Xone 1D bijkomt en meschien ook nog een korg nanopad ofwel de Akai LPD8.

Moest je nog vragen hebben zal ik het wel horen ;)
Vestax VCI-100 , Apple Macbook Pro 15 inch, Numark DJ/IO,Reloop RHP ltd 10, HQ power VDSM3, korg nanopad
Dj_Mush_

Berichtdoor Delirium » 01 sep 2009, 18:15

Al even geleden gerigestreerd, maar nog niet voorgesteld. Bij deze:

Mijn naam is Matthias Roose. Ik woon in Merelbeke, in de buurt van Gent. Nog een Belg erbij dus!
Ik ben momenteel 20 en studeer voor leerkracht middelbaar onderwijs, Frans & fysica.
Vier jaar geleden kocht ik mijn eerste setje. Momenteel staat er een Reloop RMX-40 DSP, 2 x Denon DN-S3700 en een Reloop RP-4000 M3Ds.
Het liefst draai ik Tech-House en Minimal (Techno), maar op de feestjes waar ik geboekt wordt, haal ik meestal (Electro-)House nummers uit.

Andere passies zijn auto's (Ford Mondeo mk3 in het bijzonder) en voetbal (Club Brugge).

Ik hoor het wel als er nog vragen zijn!
Reloop RMX-40 DSP
Denon DN-S3700
Delirium

Berichtdoor Otto » 09 okt 2009, 11:11

Hoi,

Ik ben Otto, 19 jaar.
Was 2 jaar geleden van plan om wat te beginnen met dj-activiteiten naast het drummen. Toen had ik een Vestax PCV-003 en koptelefoon gekocht (ik wilde het allemaal low-budget houden om te kijken of ik het wat vond). Heb het daarna eigenlijk niet meer doorgezet, maar dit jaar ben ik verhuisd naar Breda (ivm studie) en leek het me leuk om m'n spullen toch te gaan gebruiken. Dus in Augustus heb ik via marktplaats 2 x Numark Axis 4 gescoord en nu ik een beetje geïnstalleerd ben in Breda ga ik binnenkort aan de slag met m'n spulletjes :)

Nu ben ik lekker op AboutDJ aan het ronddwalen op zoek naar tips e.d. om alles een beetje onder de knie te krijgen.
Otto

Berichtdoor ynoskirE » 09 okt 2009, 12:14

Ik heb mij nog niet voorgesteld, dus bij deze.

Ik ben Erik, 15 jaar en woonachtig in het zuiden van het land, net boven Heerlen, in een klein dorpje genaamd Schinveld. Hoe ben ik hier gekomen? Nou, eigenlijk vrij simpel, ik ben ooit als klein jongetje met mijn ouders op bezoek gegaan naar oom en tante, en daar heeft mijn neef mij laten kennismaken met elektronische muziekvarianten, daaruit is denk ik het balletje een beetje gaan rollen. Ik kwam ergens rond de zomervakantie op het idee om voor eigen gebruik en vermaak platen (nou, eigenlijk files) te gaan draaien. Toen ik een beetje ben gaan gaan rondkijken naar wat ik wilde heb ik het reviewmateriaal op deze site gebruikt om uiteindelijk het forum te gaan lezen en daardoor op mijn keuze voor een Reloop digital jockey te komen. Mijn (extreem korte) gearlist bestaat uit een Reloop Digital Jockey 2 Interface edition en een Sennheiser HD 25 II die ik op dit moment gebruik als main out... nieuwe boxen en meer oefenen staan nog op de planning. Ik zit op dit moment in het vijfde jaar van Atheneum en ben van plan een economische studie aan de universiteit te volgen.

Als je nog vragen hebt stel je ze maar.
Mvg,
Erik.
Homo universalis sum.
ynoskirE

Berichtdoor Royce » 09 okt 2009, 12:27

ynoskirE schreef:Mijn (extreem korte) gearlist bestaat uit een Reloop Digital Jockey 2 Interface edition en een Sennheiser HD 25 II die ik op dit moment gebruik als main out...
Zeer korte gearlist, maar wel twee juiste keuzes! Plezier!
Denon DN-X1600 I Syrincs M3-220 DT I Dell Studio XPS 13 I Traktor Scratch Pro 2 I Sennheiser HD25-II I 2x Reloop RP-6000 MK6 I Kontrol X1

Die handleiding zit er niet voor niets bij!!
Royce
Moderator

Berichtdoor Roalin » 09 okt 2009, 17:27

Dat doe je best knap, op je 15de in de 5de zitten!
Klasje overgeslagen?

Royce heeft gelijk!
Roalin

Berichtdoor ynoskirE » 09 okt 2009, 17:31

Roalin schreef:Klasje overgeslagen?

Ja.
Homo universalis sum.
ynoskirE

Berichtdoor fl0riz » 19 okt 2009, 22:00

Hey,
Ik ben floris, 26 jaar en woon in Amsterdam. (huiskamer) DJ sinds mn 14e en produceer sinds 4 jaar mn eigen tracks. Zeer binnenkort waarschijnlijk mn eerste EP op Beatport, maar daar vertel ik later meer over :)

Kom regelmatig op dit forum, alleen tot voor kort nog nooit aangemeld, maar zeer veel interessants gelezen hier.

Muziek stylen die ik draai: mnml/techo/house
Zal binnenkort ook es wat eigen tracks posten hier! Genoeg voor nu, tot later!
TE KOOP : ALLEN&HEATH XONE:62 - € 525
PM/Mail voor meer info
fl0riz

Berichtdoor Stannie » 19 okt 2009, 22:26

Ik zwerf hier nou ook al een tijdje rond en zal mezelf ook maar eens redelijk voorstellen.

Ik ben Stan van Boeckel, 18 jaartjes oud en kom uit Oss, Brabant. De DJ-sccene stelt hier niet heel veel voor en al helemaal niet als je into techno, tech-house en progressive bent. Op het moment studeer ik biomedische wetenschappen aan de Universiteit van Utrecht en ik zoek daar ook zo snel mogelijk een kamer (heb dus wel zin om ooit in en om Utrecht te DJ daten). Ik ben eigenlijk een jaartje of 2 verslingerd geraakt aan house door - jawel - de dirty house mixtapes van Vato Gonzalez. Als ik die nou terughoor denk ik: wat een bagger, en wat is mijn smaak in positieve zin ontwikkeld. Maarja, smaken verschillen! Heb het draaien helemaal mezelf aangeleerd. Uren lang op youtube filmpjes kijken, hier het forum doorspitten en blijven oefenen met de muis en Traktor. Uiteindelijk 4 maanden geleden een Reloop Digital Jockey 2 (IE) gehaald om te kijken of ik het nou wel echt zo leuk vind. En ja hoor! De RDJ gaat er binnenkort uit en gaat plaatsmaken voor 2x Xone:1D en 1x Xone:42/92. Het lijkt me dat ik hier een heeeeele tijd mee vooruit kan. Ik wil met 4 decks gaan experimenteren en ik ben er van overtuigd dat ik niet al m'n creatieviteit kwijt kan in m'n RDJ. Ik heb wel gemerkt dan A&H ontzettend waardevast is... dus als het toch in waanidee blijkt kan het altijd nog verpatst worden, maar hier ga ik niet van uit! Verder staat het draaien een beetje op een laag pitje bij het gebrek aan goede (legale) platen. En voorlopig is er ook geen geld voor nieuwe platen, dus ik moet binnenkort weer het een en ander afwegen of ik toch niet nog even de RDJ moet houden.

Groeten uit Brabant, K*T! ;)
ksoon vier dee
Stannie

Berichtdoor fl0riz » 21 okt 2009, 19:52

fl0riz schreef:Hey,
Ik ben floris, 26 jaar en woon in Amsterdam. (huiskamer) DJ sinds mn 14e en produceer sinds 4 jaar mn eigen tracks. Zeer binnenkort waarschijnlijk mn eerste EP op Beatport, maar daar vertel ik later meer over :)

Kom regelmatig op dit forum, alleen tot voor kort nog nooit aangemeld, maar zeer veel interessants gelezen hier.

Muziek stylen die ik draai: mnml/techo/house
Zal binnenkort ook es wat eigen tracks posten hier! Genoeg voor nu, tot later!

Goed, en dit was mijn korte verblijf hier alweer.. Beetje zielige policy hier..
Ajuus!
TE KOOP : ALLEN&HEATH XONE:62 - € 525
PM/Mail voor meer info
fl0riz

Berichtdoor Diminish » 22 okt 2009, 09:28

de policy is glashelder (lijkt interpolis wel) en voor iedereen duidelijk. Wanneer er een overtreding wordt begaan wordt je hierop gewezen.
Als die realiteit je te hard is, kan je inderdaad wel beter opkrassen.. iedereen is vrij om te gaan en staan waar die wilt,..
Maar als je jou kont tegen de kribbe gooit, (de regels niet eigen maakt en ze overtreed) dan zijn we inderdaad wat lastiger ;)

Maargoed ik hoor vrij weinig mensen klagen over ons beleid,.. Mochten er toch klachten zijn, is dit niet de juiste manier om het weg te schrijven..
de opmerking hierboven is ongepast, voegt niets toe...
Als je jezelf kan onderbouwen, doe dat dan even via Contact en dan klik je Reind aan, of een van de andere moderators...
en dan schrijf je je beklacht in dichtvorm naar ons toe ;)

bronvermelding:

http://www.aboutdj.nl/aboutdj-faqs/verkorte-faq.html
http://www.aboutdj.nl/aboutdj-faqs/algemeen-beleid.html
2x Technics 1200mk5, 2x Genelec 8020a. 1x A&H Xone 4d,
IBM T42 laptop, Lenovo SL500 laptop --- Traktor Scratch pro user! ---

huis-kamer-house-dj-in-spe
Diminish
Moderator

Berichtdoor Freshman » 22 okt 2009, 21:31

Hallo iedereen!

Ik ben redelijk nieuw hier. Lees het forum regelmatig en heb maar eens besloten dat het tijd is mezelf voor te stellen!

Mijn naam is Richard Tuin, ook wel 'The Freshman'. Geboren in 1988 en dat maakt me nu dus 21 jaar.
Sinds ongeveer 9 of 10 jaar luister ik naar allerlei soorten EDM.

Al enkele jaren gebruik ik MixMeister om mijn favoriete tracks aan elkaar te 'plakken', omdat dat nou eenmaal lekker weg luistert. Maar enkele maanden geleden heb ik eindelijk de stap gezet om een Midi controller aan te schaffen, waarmee ik mix in Traktor.
Dat mixen bevalt eigenlijk zo goed dat ik de stap heb gezet om 2 CD spelers en een mixer aan te schaffen!

Ook hou ik me bezig met het produceren van muziek in Reason, en dan voornamelijk Trance. En sinds ik draai maak ik ook wel eens een edit van nummers als het origineel wel tof is, maar niet bij mijn mix stijl past.
Als je wat wil horen bekijk dan mijn youtube channel eens: http://www.youtube.com/richardtuin

Sinds kort ben ik begonnen met het verzamelen van vinyls van nummers die (voor mij) veel waarde hebben, tracks die ik veel luisterde toen ik net 'into the music' kwam. Deze tracks zijn (helaas) moeilijk of niet op goede mp3 kwaliteit te krijgen, maar ach daar hou je dan weer een leuke hobby aan over..!
Daarom zit ik er aan te denken binnenkort ook twee draaitafels aan te schaffen, en een 4 kanaals mixer. Allemaal toekomstplannen :p

Mijn huidige gearlist (inclusief wat producer spul):
  • 2x Numark ARC-3
  • Numark X9 mixer
  • Behringer BCD-3000
  • Allen & Heath Xone XD-53 headphones
  • Stanton DJ PRO 2000 headphones (oud)
  • Behringer UMX-49 midi keyboard
  • Korg nanoKontrol

Nou dat was wel weer even genoeg tekst.. _/--
Freshman

Berichtdoor chrisvandiemen » 27 okt 2009, 13:44

Ik ben hier de laatste tijd steeds meer op aboutdj te vinden dus dan toch maar even een kleine introductie.

Wie: Chris van Diemen, 27 jaar
Wat: Integration en SOA (nee nee, niet de SOA die jullie denken) Consultant bij een IT dienstverlener uit het midden van het land
Waar: Tilburg

Waarom: In de tijd dat ik mijn eeste stereo installatie kreeg, had ik het bandje Turn up the Bass. Hier is de liefde begonnen voor de electronisch
dansmuziek. In de jaren negentig begon de gekte echt. Hardcore was toen the music of choice. Na wat jaartjes de gabber stroming onveilig hebben gemaakt is mijn muziek smaak breder geworden. Na omzwervingen via hardstyle, club, latin house, house uiteindelijk bij Electro terecht gekomen.
Alle andere stijlen zijn nog steeds goed om naar te luisteren maar wat betreft draaien stort ik me op de Electro...waarom? Het energieke karakter van de sound en verschillende invloeden uit andere muziek stijlen maken het op dit moment mijn ding.
In mijn vrije tijd is naast het draaien van muziek ook het luisteren naar en genieten van muziek helemaal mijn ding. Het liefst op een mooi feestje (groot, klein, binnen, buiten...het maakt me niet zo gek veel uit)

Het dj'en of althans de liefde voor muziek zat er al vroeg in. Vroeger (20 jaar terug) had ik mijn eerste mixertje waarop ik een draaitafel (maar toen was dat nog een platen speler), casette deck en mic had aangesloten. Leuk joh, resultaat natuurlijk waardeloos...maar een lol dat ik gehad heb ;)
De interesse voor muziek, dj'en en eigenlijk wel de hele scene is er dus al lang. Na vele jaren 'dromen' over het zelf draaien heb ik 5 jaar geleden besloten om toch maar de eerste echte stappen te maken. Mixertje en geluidskaart aangeschaft icm BPM studio. Dat was wederom dikke pret maar dj'en met een muis en toetsenbord is niet te doen. Toen een MIDI controllertje aangeschaft. Het digitale dj'en heeft me altijd wel aangesproken. Ik kom zelf uit
de software hoek en dus is bij mij een computer veel meer dan iets om je mail mee te checken. Het mooie aan de digitale dj revolutie zijn (voor mij) de mogelijkheden die je hebt om je muzikale creativiteit te uiten. Ik kan natuurlijk een vinyl setje echt wel waarderen...zou willen dat ik die skills had, het heeft wel iets. Maar voor mij is het niet het middel leidend maar het doel....en mijn doel is altijd: zorgen dat er dikke shit uit de speakers komt, ongeacht hoe het afgespeeld wordt! Mensen die negatief tegenover de digital dj revolutie staan zien eea volgens mij verkeerd. Het ambacht van DJ (en dan bedoel ik old school vinyl dj'en) moet gekoesterd worden maar zoals met alles...time goes by, evolution goes on...

Hoe: Zoals gezegd, ik ben digitaal gegaan. Mijn gereedschap hiervoor is op dit moment het volgende: een setje Kontrol One's van Dj-Tech, een berhinger VMX 300, Traktor Pro, KRK Rokit 5's.

Hoeveel: Tja, het draaien krijgt niet altijd evenveel aandacht als ik zou willen. Veel draaien buiten de deur is er dus ook (nog) niet bij, het is vooral lekker bezig zijn met muziek, af en toe een mixtape maken, experimenteren met geluiden en het ontdekken van de mogelijkheden van de techniek. Gewoon zorgen dat ik er zelf lol in heb en als ik dan 1 iemand een danspas kan laten maken door mijn muziek is mijn dag weer goed.
Spinnin MP3s with: 2x Kontrol One MIDI controller, 1x UREI 1603 mixer, ESI U46XL, Novation Nocturn and 2x KRK Rokit 5 monitors.
http://soundcloud.com/dj-luda/
chrisvandiemen

Berichtdoor DSX » 31 okt 2009, 14:01

Ook maar even netjes voorstellen in het juiste topic :) Net al even een topic aangemaakt met mijn dj gear. Dus als jullie daar benieuwd naar zijn moet je hem ff opzoeken ;) Nou even voorstellen dan maar:

Naam: Davy
Leefdtijd:26
Opleiding: HBO M&I
Dj-ing: Gewoon voor de fun, alleen of met vrienden
Style: Early Hardcore
Hardcore
Hardtrance
Hardstyle

Ben ooit via een vriend in aanraking gekomen met vinyl en dat is eigenlijk nooit over gegaan. Ben begonnen met 2 draaitafels van reloop en een mengpaneeltje van JBSystems. Dit is in de loop der tijd verandert, en sinds gisteren heb ik eigenlijk mijn droomsetje compleet. Voor foto's en een lijst moet je even in het DJ Booth forum kijken :)
2 x Synq XTRM -- 1 x Synq SMX-3 -- 2 x Pioneer CDJ800 -- 2 x Citronic ST6.5
Traktor Scratch Duo + Native Instruments X1

Vinyl Collection http://www.discogs.com/user/Distrexx
DSX

Berichtdoor spacecrap » 01 nov 2009, 01:55

Howdy folks,

ik ben melchior aka. spacecrap... ik ben eigelijk al goed bekend met het aboutdj forum daar ik ook lid was in het vorige tijdperk, maar to be honoust was ik te lui om een nieuw account aan te maken na de grote make over...
aangezien ik mezelf toch weer nuttig wil gaan maken in de discussies, die ik dus al een tijd volg, en ik graag van jullie wil leren (met name op midi/ digitaal gebied) hebi k toch besloten om een nieuwe account aan te maken!

mijn huidige gear (is eigelijk nagenoeg onverander:
- 2 x q30
- reloop dsp 40
- m audio conectiv (torq)

daarnaast ben ik druk aan het zoeken naar cd spelers en/of midi controller (MPD 24?)

ook ben ik wat aan het testen met ableton... zie hier zeker mogelijkheden mee!

ik hoop dat ik iets kan bijdragen... ik zal geen overijverige poster worden, maar wel vaak online ;)

grt.
melchior
spacecrap

Berichtdoor kroko » 09 nov 2009, 11:50

Hallo,

Ik ben Dennis 38 jaar en woon onder de rook van Rotterdam.
Had me op het vorige forum ook aangemeld maar was te lui om het nogmaals te doen. Maar nu dan alsnog maar een keer :D
Dagelijks probeer ik even op het forum rond te kijken met name de " dj booth " is erg leuk om te kijken / lezen.

Muziekale voorkeuren zijn Italo & euro disco uit de jaren 80 / trance / ebm.

Een dj zal ik wel nooit worden en heb ook die illusie niet, ik draai mijn vinyl gewoon en geniet van de muziek.
Af en toe een beetje beatmixen maar verder houd het op, wel met de sl-dz's 1200 om het vinyl te sparen :D

Mijn gear bestaat uit :

2 x technics sl 1210mk2
2 x technics sl-dz1200
1 x dateq xtc mixer

De keuze voor de sl-dz's 1200 was omdat ze voor mij het beste aansloten op de 1210mk2's die ik al jaren had,.
Om mijn platen digitaal te lusiteren heb ik gekozen voor deze players ondanks de vele negative verhalen die je
vaak leest en hoort. Ik ben er zelf zeer tevreden mee en ze werken prima voor mij.

Groet

Dennis / kroko
kroko

Berichtdoor Diminish » 09 nov 2009, 19:22

sorry ik moest aan deze denken : http://www.youtube.com/watch?v=dVeXFN2Xhlw
2x Technics 1200mk5, 2x Genelec 8020a. 1x A&H Xone 4d,
IBM T42 laptop, Lenovo SL500 laptop --- Traktor Scratch pro user! ---

huis-kamer-house-dj-in-spe
Diminish
Moderator

Berichtdoor Royce » 09 nov 2009, 21:23

kroko schreef:De keuze voor de sl-dz's 1200 was omdat ze voor mij het beste aansloten op de 1210mk2's die ik al jaren had,.
Om mijn platen digitaal te lusiteren heb ik gekozen voor deze players ondanks de vele negative verhalen die je
vaak leest en hoort. Ik ben er zelf zeer tevreden mee en ze werken prima voor mij.

Nou, ik had er graag een paar gehad hier! Al is het maar voor de looks..
Denon DN-X1600 I Syrincs M3-220 DT I Dell Studio XPS 13 I Traktor Scratch Pro 2 I Sennheiser HD25-II I 2x Reloop RP-6000 MK6 I Kontrol X1

Die handleiding zit er niet voor niets bij!!
Royce
Moderator

Berichtdoor kroko » 09 nov 2009, 22:56

Diminish schreef:sorry ik moest aan deze denken : http://www.youtube.com/watch?v=dVeXFN2Xhlw

Achja zo heeft iedereen wel een favorite plaat waar je aan moet denken als je een naam ziet ;)

Royce schreef:
kroko schreef:De keuze voor de sl-dz's 1200 was omdat ze voor mij het beste aansloten op de 1210mk2's die ik al jaren had,.

Nou, ik had er graag een paar gehad hier! Al is het maar voor de looks..

Ben ik absoluut met je eens... dat heeft ook wel meegespeeld toen ik ze kocht.
En verder zal het me een worst zijn wat een ander er van denkt.. die discussies heb ik al zo vaak
moeten horen / lezen / gezien.. ik lig er niet meer wakker van. Vaak waren het wel mensen die er
zelf nog nooit mee gespeeld hadden.. en als ik de fimpjes op youtube zie word ik ook niet vrolijk moet ik
wel eerlijk zeggen ;)
kroko

Berichtdoor U-Funk » 01 dec 2009, 17:00

Hey,

Ik zal me ook even voorstellen.

Naam: Erwin Bullee
Dj-naam: U-Funk
Genre : Tech-house, minimal en Techno.

Ik draai al sinds mn 16e, maar wel als hobby-dj. In het verleden wel op feesten gestaan, maar de laatste jaren is dat er niet van gekomen. Sinds 2 jaar ben ik weer wat activer bezig en sinds kort ook de eerste stappen gemaakt naar het produceren van tracks. Vooralsnog een beetje met Reason aanklooten en als dat bevalt zien we wel weer verder. Zoasl hier boven staat, draai ik dus vooral in de genres tech-house, minimal en techno, maar eigenlijk vind ik de meeste dance stijlen wel tof.

Sinds 2 jaar ook begonnen met digtaal draaien. Eerst DCV met Torq en laatst een Reloop DJ2 gekocht om volledig digtaal te gaan met Traktor Pro. Voor gear specs, zie onderschrift. Ik heb sinds een tijdje ook een website waar ik zo nu en dan wat mixen op afschiet. Check, http://www.u-funk.com

Ik zal binnenkort ff een foto plaatsen van mn thuis-booth.

gr,
Erwin
Gear:
-2x Technics 1210 SL
-Numark 5000FX
-M-Audio Conectiv
-M-Audio Oxigen 8
-Reloop Digital Jockey 2 controller edition
-Stanton HP2000 Headphone
-HP Laptop met daarop Traktor Pro 1.2.2, Torq 1.5.2 en Reason 4
U-Funk

Berichtdoor spacecrap » 01 dec 2009, 17:05

hey Ufunk,
vraagje... gebruik je nou conectiv voor timecode en traktor voor RDJ2?
spacecrap

VorigeVolgende

Keer terug naar Huiskamer