wantedvibes schreef:Enkel de pitch die gaat up en down zeer snel ( heeft iets te maken met die 14 bit veronderstel ik ) niet bruikbaar dus
als ik hem op midi pitch wheel zet zonder ( inc ) gaat het beter maar net niet zo nauwkeurig als het zou moeten .
Review Otus schreef:De “touch sensitive” fader op de Otus kan in 3 verschillende standen worden gezet, binnen deze standen heeft de fader een andere gevoeligheid, in stand 1 is het dus mogelijk om met 1 wipe over de fader het gehele gebied te doorkruisen terwijl in stand 3 je bij wijze van spreke 20 keer moet wrijven van boven naar beneden om van -8% naar +8% pitch te gaan. Omdat het pitchen met alleen de “touch sensitive fader” nog wel eens lastig wil zijn omdat je bijvoorbeeld moet schakelen tussen de bepaalde gevoeligheden is het veel verstandiger om bijvoorbeeld het rubber wiel rechts onderin een “fine pitch” mee te geven. Op deze manier kun je de touch sensitive strook gebruiken voor het grovere werk en in 1 stand laten staan en is het met de “fine pitch” optie mogelijk om bijvoorbeeld van een BPM waarde 128,02 naar BPM waarde 128,03 te gaan. Op deze manier kun je zo ontzettend precies pitchen dat het uit elkaar lopen van platen haast onmogelijk is.
wantedvibes schreef:beste
thx voor de mapping ( werkt zeer fijn )
Enkel de pitch die gaat up en down zeer snel ( heeft iets te maken met die 14 bit veronderstel ik ) niet bruikbaar dus
als ik hem op midi pitch wheel zet zonder ( inc ) gaat het beter maar net niet zo nauwkeurig als het zou moeten .
Keer terug naar Midi controllers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast