Bedankt voor je reactie Royce, ik kan me voorstellen dat die 2 kleintjes je aardig bezig weten te houden ja!
Ik zal nog eens gaan uitvogelen waarom die cpu load ineens omhoog schiet bij het laden van tracks, begrijp het niet want had er voorheen geen last van.
Wat tassen betreft, ik ben bij een winkel gewoon gaan passen met de DX en die UDG bag past de hij niet in weet ik, de rest van de door jullie beschreven tassen heb ik niet gezien denk ik (hadden ze niet)
Ik heb zelf die Slappa tas uiteindelijk gekocht omdat daar makkelijk alles in past, veel vakjes voor spullen ook. Ik kan mn macbook (zelfs in de sleeve) de DX, kabels, koptelefoon enz allemaal makkelijk meenemen en hij is erg stevig qua materiaal en kwaliteit voor mijn gevoel. Nu al diverse keren mee op stap geweest en bevalt me prima.
Qua uiterlijk vind ik het ook niet de mooiste tas maar het ging mij meer om het veilig kunnen vervoeren van de spullen.
Lekkere stevige schouderband ook.
Als je dus een tas kunt vinden van dezelfde maten als de slappa tas dan past je DX.
Voor de duidelijkheid, ik heb deze tas:
http://www.slappa.com/Ballistix-PTAC-Matrix-Laptop-Shoulder-Bag;jsessionid=0a01105a1f435a62b79bc87348ea984ab6e6a770fbcf.e3eSc3aTah0Le34Pa38Ta38Oax10?sc=2&category=652[edit] pics:

Just mixing the right ingredients...